1.ca.6

Aquí teniu el text que heu de passar pel laboratori. Ja sabeu quines són les fórmules. Fins demà!

Record que la primera malifeta va ser que, amb un tassó ple d’aigua que duia na Júlia, una de les meves amigues, li ficàrem els dits a dintre a un nin, perquè diuen que això fa que et pixis, però no va funcionar així que van agafar una ampolla buida i l’omplírem d’aigua i li banyàrem els llençols i els pantalons al noi, de sobte es va despertar.

Anuncis

33 Respostes to “1.ca.6”

  1. elenaa98 Says:

    Record que la primera malifeta que vaig fer va ser aquesta:
    Amb un tassó ple d’aigua que portava la Júlia, una de les meves amigues, vàrem fer que un nen li fiqués el dit, perquè diuen que això fa que et compixis. Però no va funcionar, així que, vàrem agafar una ampolla i l’omplírem d’aigua. Després vàrem banyar els llençols i els pantalons al noi, però, de sobte, es va despertar.

  2. tonitorner Says:

    Record que la meva primera malifeta va ser intentar que un nin es pixés al llit ficant-li els dits dins un tassó d’aigua. La meva amiga Júlia ho va intentar , però no va funcionar. Vam decidir agafar una botella d’aigua i tirar-li damunt els llençols i els pantalons, de manera que paresqués que s’havia compixat. Quan ho vam fer, el noi de sobte es va despertar.

  3. juliamulet Says:

    Record que la primera malifeta va ser amb una de les meves amigues, na Júlia. Vàrem fer que un nen fiques el dit a un tassó, ja que diuen que aixó fa que et compixis. Però no va passar res, així que, agafàrem una ampolla buida i l’omplirem d’aigua. I li varem banyar els llençols i els calçons. De sobte es va despertar.

  4. noesanzu Says:

    Record que la primera malifeta que vaig fer, va ser amb na Júlia, una de les meves amigues. La malifeta consistia en ficar-li el dit del nen a un tassó i com diuen els mits, que es compixés. No hi va aver cap resultat, agafàrem una ampolla buida i l’omplirem d’aigüa. Li banyàrem els llençols i els calçons. Es va despertar.

  5. noesanzu Says:

    Correcció:
    “No hi va aver”, “No hi va haver”

  6. claramulet Says:

    La primera malifeta que vaig fer consistí en ficar els dits d’un nin a un tassó ple d’aigua que duia na Júlia, una de les meves amigues. Ho ferem perquè diuen que això fa que te compixis, però no va funcionar, així que varem banyar els llençols i pantalons del pobre nin que despertà de seguida.

  7. ariadnaoliver Says:

    Record la meva primera malifeta, va ser amb una de les meves amigues, na Julia. La meva amiga va dur un tassó ple d’aigua per ficar els dits del nin dormit dedins i que es compixasi, però, no va funcionar… Llavonces varem agafar una ampolla d’aigua i varem banyar els llençols i el pantaló del nin que encara dormia i, quan pareixia que la malifeta començava a funcionar l’al.lot es va despertar!

  8. izabelaigorova02 Says:

    *La primera malifeta que vaig fer va ser amb la meva amiga Julia.
    Na Julia em va dir que si ficavem els dit del nin que dormia fariem que és compixas.
    La malifeta no va funcionar, peró amb una ampolla buida que varem trobar li varem banyar els llençols i els pantalons.
    Al final, el nin es va despertar sobresaltat.

  9. janpacha100 Says:

    Record que la meva primera malifeta, va ser que, amb un tassó plé d’aigua, que duia na Júlia, una de les meves amigues, li ficàrem el dit a dintre de l’aigua a un nin, perquè diuen que aixó fa que et compixis, però no va funcionar, així que agafàrem una ampolla buida i l’omplirem d’aigua, li banyàrem els llençols i els pantalons al noi, de sobte es va despertar

  10. tomasgolomb Says:

    Record, que la primera malifeta va ser que amb un tassó ple d’aigua que duia na Júlia, una de les meves amigues, li ficàrem els dits dintre a un nin perquè diuen que això fa que et compixasi, però no va funcionar… Així que van agafar una ampolla buida i la varen omplír d’aigua, i li banyàrem els llençols i els pantalons al noi. De sobte es va despertar!

  11. ariadnabalufo Says:

    Record que la meva primera malifeta, va ser quan la Júlia, una de les meves amigues, duia un tassó ple d’aigua. Hi ficarem els dits d’un noi, ja que nosaltres sabíem que això feia que et compixessis, però no va funcionar… Així que vam agafar una ampolla buida i l’omplirem d’aigua, li banyarem els llençols i els pantalons, i de sobte, es va despertar

  12. marinaescarpa11 Says:

    Record que la primera malifeta va ser amb una de les meves amigues, Júlia. Aquesta duia un tasso ple d’aigua. Li ficaem els dits d’un nin. Ho varem fer perque diuen que et compixes, pero…, no va funcionar. Dons agafarm una ampolla buida i l’omplirem d’aigua. Li varem banyar els calçotetss i els pantalons, pero de cop y volta despertà.

  13. psocies Says:

    La primera malifeta consistia en: omplir el tassó d’aigua que duia na Júlia, amb aigua, i ficar-hi els dit d’un noi. La nostra intenció era que es compixès però, no va funcionar, així que li tirarem l’aigua pels llençols i elspantalons. Ho va notar i es va despertar.

  14. psocies Says:

    Perdó, m’he equivocat.
    CORRECCIÓ:
    omplir el tassó que duia na Júlia, amb aigua…
    el pantalons.

  15. jhazminmarmol Says:

    Record que la primera malifeta va ser ficar els dits d’un nin dins un tassó d’aigua, que duia na Júlia, una de les meves amigues. Ho vàrem fer perquè diuen que això fa que ets compixes. Però no va funcionar. Així que li banyàrem els llençols i els pantalons del nin amb una ampolla d’aigua i de sobte, es va despertar.

  16. martitaserra28 Says:

    Record que la meva primera malifeta va ser amb una de les meves amigues, la Júlia. Ella duia un tassó ple d’aigua i les dues havíem sentit dir que si li ficàvem el dit a un nin dins l’aigua, aquest es compixaria. Així ho vàrem fer però no va funcionar. Per això, vàrem collir una ampolla buida, l’omplírem d’aigua i li vàrem banyar els calçons i el llençols i de sobte, es va despertar.

  17. marinabarcenas Says:

    Recordo que la meva primera malifeta va ser quan, na Júlia, una de les meves amigues, portava un tassó ple d’aigua.
    Se’ns va ocorrer ficar els dits d’un noi, que dormia, dintre el tassó, ja que diuen que fa que et compixis. No va funcionar, així que varem decidiromplir una ampolla d’aigua i banyar-li els llençols i els calsons. De sobte es va despertar.

  18. silviamartinm Says:

    Record que la meva primera malifeta va ser que amb la meva amiga Júlia. Ella duia un tassó ple d’aigua.
    Diuen que si li fiques els dits dintre de l’aigua a qualcú es pixa. Nosaltres li varem a fer a un nin. No va funcionar, així que vam agafar una ampolla buida, l’omplirem d’aigua i li banyarem els llençols i el calçons. De sobte es va despertar.

  19. gorandimitrovavramov Says:

    Record, que la primera malifeta que vaig fer, va estar la següent:
    Un nin s’havia dormit a classe. Jo em vaig recordar que m’havien dit
    que si li fiques els dits a algú en un got d’aigua mentres dorm, es pixarà.
    Li vaig dir a la meva amiga Júlia que portés un got ple d’aigua.
    I al cap d’uns segons… ella venia corrent amb el got d’aigua.
    Li varem ficar els dits al noi. No va pasar rés.
    Però jo no estava content/a amb el resultat.
    Vàrem agafar una ampolla buida, l’omplírem d’aigua, i li banyarem el llençols
    i els pantalons al nen. De cop i volta, el nen es va despertar.

  20. gorandimitrovavramov Says:

    Tinc un error:
    Record, que la primera malifeta que vaig fer, va estar la següent:
    Un nin s’havia dormit a la llar d’infants. Jo em vaig recordar que m’havien dit
    que si li fiques els dits a algú en un got d’aigua mentres dorm, es pixarà.
    Li vaig dir a la meva amiga Júlia que portés un got ple d’aigua.
    I al cap d’uns segons… ella venia corrent amb el got d’aigua.
    Li varem ficar els dits al noi. No va pasar rés.
    Però jo no estava content/a amb el resultat.
    Vàrem agafar una ampolla buida, l’omplírem d’aigua, i li banyarem el llençols
    i els pantalons al nen. De cop i volta, el nen es va despertar.

  21. vladis890 Says:

    Em record que la primera malifeta va ser amb un tassó ple d’aigua que duia na Júlia, una de les meves amigues. Hi ficàrem els dits d’un nin dintre, perquè diuen que això fa que et compitxis, però no va funcionar. Així que, vàrem agafar una ampolla buida d’aigua i l’omplírem d’aigua. El banyàrem els llènçols i els pantalons al noi, que de sobte es despertà.

  22. miquelbv9 Says:

    Recordo que la primera malifeta va ser amb un tassó ple d’aigua que duia na Júlia, una de les meves amigues. Li ficàrem els dits de un nin dintre del tassó d’aigua ja que diuen que això ja que et compixis. Però no va funcionar, així que vam agafar una ampolla buida i l’omplírem d’aigua. Llavors li banyàrem els pantalons, de sobte es va despertar.

  23. vidalsiquierj Says:

    Record que la meva primera malifeta: La vaig fer amb la meva amiga Júlia. Vam ficar el dit d’un noi dins un tassó plè d’aigua. Ho vam fer perque diuen que fa que et compixis, però no funcionà.
    Llavors, buidarem una botella plena d’aigua damunt els llençols i els pantalons del noi. De sobte es despertà

  24. margaabauza Says:

    Record la meva primera malifeta, va ser amb la meva amiga Júlia.
    Ella duia un tassó plé d’aigua, i decidirem banyar-li els dits al nostre amic mentres dormia, doncs ens havien dit que si es feia això et compixaves damunt. Però no, no va ser així, la nostra idea no va funcionar, així que decidirem agafar una ampolla plena d’aigua i tirar-li als calçons i als llençols per a que quedassin banyats i ell es pensàs que s’havia compixat, quan de sobte… Es va despertar.

  25. vidalandreu98 Says:

    Record que la meva primera malifeta va ser la següent: vàrem intentar que un nin es compixés al llit ficant-li els dits dins un got d’aigua. La meva amiga Júlia ho va intentar , però no va funcionar. Per aquesta raó, agafarem una ampolla d’aigua i li tirarem damunt. Com que els seus pantalons estaven mullats semblava que s’havia compixat. Finalment el noi es va despertar.

  26. paulinguigs Says:

    La primera malifeta que record la vàrem fer la meva amiga Júlia i jo. Algú ens havia explicat que si es posaven els dits a dins aigua freda et venien tantes ganes de pixar que t’acabaves pixant al damunt. Aquell vespre na Júlia i jo agafàrem un tassó d’aigua i ens acostàrem a un nin que dormia tranquil.lament. Poc a poc li aficàrem els dits a dins el tassó i vàrem esperar una estona, però com que no passava res vàrem decidir tirar-li l’aigua directament al damunt per a què paresquès que s’havia pixat. Al final, clar, el nin es va despertar i es va enfadar molt.

  27. merysantos1998 Says:

    Record que la meva primera malifeta va ser qua na Julia, una de les meves millors amigues, portava un tassó d’aigua a la mà. Se’ns va ocorrer ficar els dits d’un nin dintre el tassó, ja que diuen que fa que et compixis. No va funcionar, així que vàrem decidir omplir una ampolla buida i banyar elscalçons i els llençols al noi. De sopte, es va despertar.

  28. isidelatorre Says:

    Record que la primera malifeta la varem fer la meva amiga Julia i jo va estar ficar-li els dits a un nin dins un tassó d’aigua amb la intenció de que es compixasi seguint la història que hi havia sobre aixó, però no funcioná.Varem decidir omplir una ampolla d’aigua i amarar els llançols i els calçons.De sobte es va despertar.

  29. andreafr98 Says:

    Record que la primera malifeta que vaig fer, va ser la següent:
    Unes de les meves amigues que nom Júlia, duia un tassó ple d’aigua, amb l’intenció de ficar-li els dits d’un nin al tassó, ja que ens van contar que si li ficaven la mà en aigua freda li venien ganes de pixar, però la nostra missió no va anar molt bé.Llavors varem agafar una ampolla i la varem omplir d’aigua, li varem banyar senser i de sobte, el nin es va despertar.

  30. sergiomr226 Says:

    Record que la primera malifeta va ser que una de les meves amigues, na Júlia, duia un tassó ple d’aigua i a un nin li vàrem ficar el dits a dintre, perquè deien que això feia que et compixares. Però no va funcionar. Així que vàrem agafar una ampolla buida i omplida d’aigua, li banyàrem els llençols i els pantalosn al noi. De sobte es va despertar.


Deixa un comentari

