1.ca.2 Milloram els nostres textos

Deures per a dilluns 10-10-11
Les vostres descripcions amb el títol “La meva mare” en general estan força bé, però hi ha alguns errors que podem evitar i expressions que, tot i que no són del tot incorrectes, podem millorar en textos futurs. Aquí els teniu. Copiau aquestes frases al quadern, mirau de detectar l’error i tornau a escriure-les correctament.
1. La meva mare és de professió advocada.
2. La meva mare, nom Mercedes.
3. Té un caràcter fort quan es cabreja.
4. Això és degut a que la meva àvia és belga.
5. La meva mare llegeix sempre llibres grans.
6. La seva infantesa la va viure….
7. Sa meva mare té 39 anys.
8. La meva mare té el pèl llarg.

Anuncis
Arxivat a català. Etiquetes: . 2 Comments »

2 Respostes to “1.ca.2 Milloram els nostres textos”

  1. vidalsiquierj Says:

    Una coa Magdalena, tot i que es veu, podries posar els deures en vermell?


Deixa un comentari

